„Casual Connect“ – treće mesto za Niški tim

INFORMATIKA, IT TEHNOLOGIJE  
„Casual Connect“ – treće mesto za Niški tim



SJAJNE VESTI SA CASUAL CONNECT-a!

Na „Casual Connect“ takmičenju, igra „They mean well“ niške firme „Neopiks“ izabrana je u tri najbolje. Nišlije su sa ovom igrom ujedno kandidati za učešće na najvećem inovacionom takmičenju u Tel Avivu. Autorski četverac firme „Neopix“ iz Niša imao je za cilj i želju da probudi svest o odgovornom ponašanju prema Zemlji i podstakne humanost. Na takmičenju „Casual Connect“ izabrana je među tri najbolje u Srbiji.

Igrica „They mean well“ firme „Neopiks“ iz Niša rađena je sa nižim budžetom i u nezavisnom studiju. U njoj igrači brane planetu Zemlju a autori ističu da su na ovaj način hteli da kod igrača razviju osećaj za zaštitu životne sredine.

„Naša igrica izlazi malo iz kalupa običnih igrica i trudi se da motiviše igrače da budu odgovorniji i da posvete malo više pažnje očuvanju životne sredine. Igrač je stavljen u ulogu Zemlje i pokušava da pomogne čovečanstvu da se razvije“ – kaže Miloš Micaković.

Takođe da bi opstala, Zemlja prema scenariju igre mora da se brani, ali i da propušta nebeska tela u orbitu kako se ne bi prenaselila.

Na  takmičenju „Casual Connect“, kako to i nalažu pravila, niški tim je uradio za nedelju dana. Kako objašnjavaju, to je bila samo prva verzija koju trenutno usavršavaju jer su, napominju, za kvalitetnu igricu potrebna i do 4 meseca zajedničkog rada dizajnera, artista, modulara i ostalih u timu. Za kvalitetne video-igre, pored dobrih programera potrebni su stručnjaci koji se bave dizajnom slike i zvukom. Programerski deo se podrazumeva da bude što bolji. Međutim, tu ima prostora za sve vidove umetnosti da se integrišu u jednu celinu i da to na kraju izgleda kako treba.

Igra ovog četvoročlanog tima se od drugih na takmičenju razlikovala prema ideji da humanim ljudima omogući da preko nje doniraju novac.

„Odlučili smo da razvijemo igru jer podiže svest ljudi o bitnim problemima. Pripremamo verziju za pametne telefone koja će po završetku partije pružati igraču mogućnost da u realnosti donira novac i pomogne u nekoj dobrotvornoj ustanovi za očuvanje Zemlje“ – kaže producent igre Miloš Micaković.

Igrica kroz nivoe prati razvojni tok naše planete koja komentariše postupke stanovnika, tako ih, recimo, pravda za seču šuma ili ratove.

Ovom timu najveći i najteži problem je bio da osmisle priču. Osim igara ovaj tim proizvodi aplikacije i sajtove. A u najavi imaju jos novih kreativnih igara sa kojima će se okušati na tržištu.

„Uspeli samo da sa mnogo malo sadržaja da obuhvatimo puno, zbog toga je igrica doživela uspeh, ali smo svejedno bili oduševljeni jer nismo ulagali u promociju. Stalno konkurišemo na gejm džemovima jer se tu najbolje vidi reakcija publike“ – rekao je dizajener igre Milan Andrejević.

Pogledajte kako izgleda igrica:

BRAVO! SJAJNO!



Odgovor

Vaša email adresa nije potvrđena.